Sebestyén Szabina Boutique Salon

 

SZALON ETIKETT, FOGLALÁSI ÉS LEMONDÁSI SZABÁLYOK

A tisztelet, a figyelem és az udvariasság minden embernek jár. Azonban, ha a vendégeimről van szó, mindez felbecsülhetetlen jelentőséggel bír. Igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni, hogy aki úgy döntött, hogy az én kezeim alatt szépül, az maximális elégedettséggel, pozitív benyomásokkal és kellemes tapasztalatokkal távozzon. A vendég számomra ugyanis a legnagyobb kincs.

Hosszú évek óta úgy dolgozom, hogy igyekszem a vendégeim igényeit minden lehetséges eszközzel felmérni, és szolgáltatásaimat, illetve a szalonban alkalmazott szabályokat ahhoz igazítom, amit a vendégeim leginkább szeretnének, amik az érdekeiket leginkább szolgálják. A működtetést, a munkám rutinját gondosan finomhangoltam, hogy mindenki körültekintő és személyre szabott szolgáltatást kaphasson a minőségi standardjaimnak megfelelően. Van néhány dolog, amit viszont a vendégeim együttműködése nélkül lehetetlen kiviteleznem, ezért a következő pontokba szedett témákban kérem tisztelettel mindenki szíves megértését és közreműködését.

  1. Mindenki szeret időben sorra kerülni, ezért kérlek ne késs!

A tervezhető hétköznapok a legtöbb ember számára kiemelkedően fontosak, hiszen az idő pénz! Ezért mindenkinek lehetőséget biztosítok az időpont foglalásra. Bár ritka esetekben előfordulhat az én hibámból adódó csúszás, erről vendégeimet a lehető leghamarabb értesítem, és igyekszem megoldást találni a kellemetlenségek mérséklésére.

Azt azonban nem engedhetem meg magamnak, hogy egyik vendégemet többre becsüljem a másiknál. Így aki késik az időpontjáról, számoljon azzal, hogy a kért szolgáltatás kivitelezésére, már nem biztos, hogy marad elég idő a következő vendég érkezésééig. Miután minden vendégemet egyformán tisztelem, nem tehetem meg, hogy a soron következőt váratom, az előző késése miatt.

Mi a teendő, ha mégis késel?

Bárkivel előfordulhat, hogy minden igyekezete ellenére elkésik. Amikor nyilvánvalóvá válik, hogy ez meg fog történni, kérlek, hogy telefonálj (ne üzenj!), mert csak így tudok megoldást keresni arra, hogy a szolgáltatásodat igénybe tudd venni, és a többi vendég se károsuljon. Ha a késésről időben értesülök, esetleg felcserélhetem az időpontod az utánad soron következővel, de az is lehet, hogy pont nincs senki utánad, így nem kell rohannod… A legtöbbször lehet találni megoldást, ha őszinte információt adsz át nekem.

  1. Mindenki szeretne időpontot kapni, és szépülni, kérlek ne vedd el mástól a lehetőséget, ha te mégsem tudsz eljönni arra, amit foglaltál!

A munkaidőmet szigorú rendben osztom be, hogy mindenki sorra kerülhessen amikor már szüksége van a segítségemre. Bizony adódik, hogy valaki szeretne időpontot foglalni de nincsen, mint ahogyan az is adódik, hogy valaki foglalt, de mégsem jön el. A legalább 24 órával az időpont előtt lemondott foglalások még jó eséllyel kiadhatók más vendégnek. Erre tartok is listát: ha valakinek nem tudok időpontot adni, várólistára írom, és ha valaki lemond időpontot, a várólistáról behívok valaki mást. Viszont, ha csak akkor szembesülök vele, hogy valaki nem jön el, amikor már ott kéne lennie, az egy abszolút patthelyzet.

Az időpontra való emlékezést megkönnyítendő mindenkinek sms üzenetben küldök emlékeztetőt 48 órával az időpontja előtt. Sokat jelent nekem, ha az sms kézbesítését követő 24 órán belül lemondod azokat az időpontokat, amiken biztosan nem fogsz megjelenni.

Természetesen bárkivel előfordulhat, hogy előre nem látható okok miatt mégsem tud megjelenni. Az első ilyen alkalom maximálisan tolerálható. Azonban aki a második időpontjára sem érkezik meg, csak akkor kap lehetőséget egy harmadikat lefoglalására, ha az előző árát maradéktalanul megtéríti.

  1. Előleg és előre fizetés

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy csak előleg megfizetés esetén kérhető időpont egyes szolgáltatásokra, vagy az év egyes napjain csak előre kifizetett szolgáltatások jegyezhetők elő. Az előlegezett vagy előre fizetett szolgáltatások ára abban az esetben kerül visszatérítésre, ha a 2. pontban részletezettek szerint kerül lemondásra.

  1. Konzultációk

Minden színkorrekciós eljárás előtt, és esetenként, egyes festési/melírozási munkák előtt szükséges egy személyes találkozó, melynek alkalmával felmérem és ismertetem a munka menetét, idő- és anyagigényét, majd ebből következően az árát, esetleges rizikóit, és a haj utókezelési szükségleteit.

A konzultációk abszolút díjmentesek, és megközelítőleg 15 percet vesznek igénybe. Bátorítom minden kedves vendégemet és leendő vendégemet, hogy vegye igénybe akármelyik szolgáltatást illetően, bármilyen döntés előtt, ha csak egy leheletnyi bizonytalanságot is érez.

  1. A gyermekek biztonsága

Családbarát fodrászként szívesen látom a lurkókat a szalonban. Azonban szeretném a figyelmet felhívni arra, hogy egy fodrászüzlet csupán látszólag veszélytelen hely. Gondoljunk az éles eszközökre, a sok elzáratlan vegyszerre. Minden szülőt kérek tisztelettel, hogy gyermeke felügyeletére önmaga fordítson gondot, és ne tévessze szem elől a szalonban. A 18 év alattiak csak szülői kísérettel vehetnek igénybe szolgáltatást.

 

Hálásan köszönöm, hogy szántál időt mindennek az elolvasására, és azt is, ha figyelmet fordítasz rá a jövőben.